Reklamacje i zwroty
- W przypadku reklamacji koszt wysyłki naprawionego/reklamowanego towaru ponosi dostawca. Podstawą do uwzględnienia reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego i dołączenie oryginału dowodu zakupu (paragonu lub faktury vat).
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie artykułów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwych ustawień parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Klient ma prawo zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do odesłania zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon lub faktura).
- Zwracany lub reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
- Należność za zwrócony towar jest wysyłana w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Zwrotu należności dokonujemy tym samym sposobem w jaki została dokonana płatność Paypal/Dotpay/przelew bankowy. W przypadku zamówień za pobraniem prosimy o podanie konta do przelewu.
- W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem gospodarczym, odpowiedzialność z tytułu rękojmi zawady fizyczne towaru jest wyłączona zgodnie z art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie przesyłki zwrotne wysłane za pobraniem nie są przyjmowane.
Bądź na bieżąco